Dag 4 + Dagens kost.

Tiden går fort när man har roligt, och det händer underverk vill jag lova! Det känns (och ser ut) som att underhudsfettet bara rinner av mig. Jäklar anamma vad fit jag ska bli! Så om bara ryggen kan bli bra någon gång så ska jag pallra mitt söta lilla arsle till gymmet igen. När det väl går så blir det 3 pass om dagen, för då jäklar ska det byggas muskler, finslipas och deffas! Ska boka in en sista session hos kiropraktorn för lite akupunktur och fortsätta stretcha så blir det nog bra snart. (Hoppas hoppas!!)

Fjärde dagen idag! Och det känns bra. Idag har varit en sjukt hektisk dag då jag har jobbat 9 timmar i sträck, på två olika ställen. Öppnade 6.30 på 140 och sen vidare klockan 12 för att täcka upp på 616. Det är jäktiskt att tjäna pengar i den här världen, men jag har andra planer för framtiden. =)

Hur som helst, dagen har flutit på bra som vanligt. Men efter de timmar jag jobbat idag har jag varit så trött att jag inte orkat göra annat än att ligga i soffan och kolla på film. Därav mitt dåliga skrivande, tyvärr. Och imorgon kommer förmidligen bli samma sak för då jobbar jag ännu länge och börjar 6.30 igen. Men efter det blir det vanliga tider, mestadels.

Frukost kl 11.30 blev 290kcal
  • 250ml proteindrink (110kcal)
  • 30g proteinbar, hemgjord (115kcal)
  • 200ml latte, soyamjölk (60kcal)
  • 250ml grönt te (5kcal)
Lunch kl 16.30 blev 355kcal
  • 140g lax (250kcal)
  • 50g sallad (10kcal)
  • 250ml soyamjölk (95kcal)
Middag kl 19.45 blev 365kcal
  • 150g kyckling (170kcal)
  • 25g sallad (5kcal)
  • 40g gurka (5kcal)
  • 50g vitkål, riven (15kcal)
  • 10g dressing (10kcal)
  • 2 ägg, omelett (160kcal)
Jag glömde ta ett glas mjölk till middagen så jag ligger under med ca 90kcal idag. Oops. Sånt som händer när man är stressad. Nu är det bara en vecka, 8 dagar, kvar till den 1 juni vilket innebär invägning och utvärdering av målen. Spännande. Ska även se till att ta lite nya bilder så ni får se skillnaden. Inte ens jag vet hur mycket som har ändrats, men vikten går åt rätt håll kan jag lova. Ska bli spännande att se hur midjemåttet ser ut om en vecka också.

Angående de hemgjorda proteinbarsen så kommer jag och Daniel att "baka" nya på lördag förmodligen och då lägger jag upp recept + bilder på kalaset =) Kan göra som en litet tutorial i "hur-man-gör-proteinbars-hemma", kanske till och med gör en film.
Bjuder på en oseriös bild från i förrgår. Mickan, du känner väl igen mig? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback