Dagens kost.

Eftersom jag inte kan träna någonting just nu så får jag kompensera genom att hålla ännu större koll på kosten. Det är precis vad jag har försökt göra nu de senaste dagarna. Men det är ju supersvårt att inte bli sötsugen när man inte kan träna!! Bajs!

Brunch: 110kcal
  • Magnesiumtillskott
  • Proteinshake
Mellanmål förmiddag: 8kcal
  • Selleri
Mellanmål eftermiddag: 210kcal
  • Juice 100ml: ½ äpple, 1 grapefrukt, 1 citron (+ flaxseed oil, echinacea, guarana, C-vitamin)
  • Fruit Frenzie 100ml
  • 1 tesked jordnötssmör (10g) UTAN tillsatt socker
Middag: 300kcal
  • 100g kyckling
  • 250g grönsaker
  • stekt i olja, ingefära och vitlök

Med i beräkningen får tas att jag inte klev upp ur sängen förens klockan slog 11. Som ni ser så blev det ett ganska knapert intag helt utan onödigt socker. Jag känner mig faktiskt sjukt duktig som har stått emot mitt enorma sötsug. Men om jag ska lyckas med mina mål nu när jag är handikappad så måste jag ta till med hårdhandskarna. Jag har dessutom kollat på "Älskling, du har blivit en tjockis" idag och jag blir lite avskräckt vad gäller godis och sånt. Blä!

Dagens träning är i princip obefintlig sånär som på en dags hårt arbete i stående position med en hel del vandrande. Ju mindre man tränar desto mindre är behovet av energi genom mat. När jag inte tränar så måste jag ligga på rejält underskott, därav det lilla intaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0