Dålig update.

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera nu ett par dagar och ber om ursäkt. Jag har helt enkelt inte haft så mycket intressant att berätta. Det känns lite som att det står stilla just nu. Alla dagar ser likadana ut och det händer ingenting nytt. Vakna, gå till jobbet, jobba, komma hem, se på film, sova och börja om. Men nu har jag två dagar av ledighet att se fram emot, så jag hoppas att det händer något utöver det vanliga. Jag vet att jag ska på bio med min kollega och hennes kille, samt Daniel imorgon. Det blir kul, vi ska se Dark Shadows med Johnny Depp. Imorgon kväll eller på onsdag kommer en liten utvärdering av filmen. Jag var och såg Hunger Games för ett tag sen och den var ju super!

Nu ska jag äta mat, Daniel har lagat medan jag latar mig i sängen och vilar ryggen. Hihi, skönt med en hemma-man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0