Hundra.

Inlägg nummer hundra, men oj. Vad stort, det måste firas med en halv chokladmuffin.

Mitt nya beroende har blivit reality shows. Jag har precis tittat klart på top model Sverige 2012 och har just börjat på Lyckan i LA. Jag måste säga att TV3play är min favorituppfinning just nu. Himla bra att kunna följa svenska serier här i Australien utan tv. Top model har alltid varit ett av mina absoluta favoriter och jag kollar på varje amerikansk säsong. Däremot var det första säsongen jag tittat på från Sverige. Tummen upp.

Den här lyckan i LA är ju bara patetisk. Men på ett sätt som gör att jag ändå kommer kolla på varje program för att det är så pinsamt dåligt och jag är så nyfiken. Fast det är mer som ett stö-tittande än något annat, för så intressant är det ändå inte.

Jag har legat i sängen hela kvällen och bara tittat på olika serier, inte gjort något vettigt alls. Nu känns det som att ögonen är helt fyrkantiga och ska ploppa ut ur skallen. Det ska bli skönt att lägga huvudet på kudden och sova om en liten stund. Det börjar bli dags nu för jag ska upp tidigt och gå till kiropraktorn som kanske kan knäcka ryggen rätt på mig. De senaste dagarna har det gjort så ont så det känns som jag ska bli tokig. Slänger upp en mentaly retarded bild också, som passar perfekt in i hur jag känner mig. Utomkroppsupplevelse!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hahah jag kollar också lyckan i LA! Tro mig man blir beroende jag har sett alla på play! Tyckte det var as töntigt först men så vill man ändå se så nu är det min favorit!

2012-05-09 @ 10:08:31
Postat av: Micaela

Jag vet! Man vill ju veta vad som händer nästa gång fast ändå inte! Det är ju så himla töntigt, hahhaa!

2012-05-09 @ 16:13:08
URL: http://perfectionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback