Late.

Satan, nu blev det ändå sent! Och jag är hungrig igen, som jag inte skulle bli! Ååå, och nu är jag irriterad också för att jag inte gick och la mig tidigare och för att jag inte redan sover och för att jag är hungrig och för att jag ska upp till jobbet tidigt! Satan satan satan. Jag har i alla fall ägnat mig åt otroligt intressanta saker nu under kvällen. Jag har nämligen gjort ingenting och kollat på bloggar. Hur mysigt är inte det?
Dessutom har jag tagit en lååång dusch tidigare ikväll och masserat både hår och kropp med allt jag kunde hitta i skönhetsvårdsväg. Så nu ska jag väl vara ny och fräsch till imorgon, för att komma till jobbet och ta på mig en tröja jag har använt i 3 dagar redan..hm. Bajs.

Jaja, nu ska jag sova och kramas lite med Dinki Di och Daniel. Vi hälsar godnatt från sängen här på andra sidan jordklotet, medan klockan inte är mer än halv 6 hemma i Svenkan. Puss!

Daniel, Dinki Di och jag.
Kalbarri, april 2012.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0