Low season.

Nu har vi kommit in i vintertid här i Australien och det är lågsäsong för glass, juice och smoothies. Det här mitt jobb mycket mycket tråkigare eftersom det inte kommer lika mycket kunder. Idag börjar min kollega dessutom kl12, så Jag Har stått här ensam i 2,5h snart. Utan kunder och utan något att göra. Kul. Men så är det tyvärr, när lågsäsongen kommer blir timmarna klippta. Tur att jag vandrar runt mellan tre av våra butiker. Det gör att jag kan samla på mig lite extra timmar under veckorna.

Jag tror att jag Har haft omkring 8 kunder på över 2 timmar nu. Jag dör snart. Om inte min kollega dyker upp inom en kvart vet Jag inte vad jag gör. Tur att det endast är en dag i veckan jag måste vara ensam såhär.

Ryggen är bättre än på en vecka och Jag funderar på att göra ett försök i att promenera hem idag efter jobbet. Jag börjar få allvarlig träningsanstinens nu. Envecja utan ansträngning och träning är inte alls kul. Inte när jag hade gjort en så bra planering. Men jag hoppas att jag snart känner att jag kan sätta igång ordentligt igen.

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0