Neglect.

Förlåt mina kära, för att jag har försummat er och min träning. Jag har bestämt mig för att skjuta på träningen en vecka och kan förhoppningsvis ta upp allt som vanligt på tisdag. Jag har fortfarande ont i ryggen och den funkar inte som den ska. Är det inte bra tills på tisdag ska jag boka tid hos en kiropraktor som kan sträcka ryggen i rätt läge igen. Så tyvärr har det inte blivit mycket uppdatering då jag jobbat hela dagarna och varit så slut i ryggen att jag inte kunnat röra mig på kvällen.

Igår var jag och Daniel på födelsedagsfest för en kollegas kille. Det var trevligt, men jobbigt för ryggen att sitta hela tiden. Vi stannade ungefär 4 timmar och sedan hem till sängen och upp och jobba idag. Det blev en nykter kväll. Jag och Daniel har nämligen bestämt oss för att vara nyktra fram till jul. Ingen mer alkohol för oss (möjligtvis en gång för jag har fått en champagne i födelsedagspresent som jag har kvar, och den vill jag inte slänga).

Nu när ryggen börjar kännas bättre ska jag se till att uppdatera om livet här i Australien. Jobb, träning och Daniel. Det är mitt liv just nu!

Bild: Micaela Collin Westlund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback