Pass 1.

Hej hej halloj. Efter jobbet kom min man och hämtade mig för att vi skulle åka till gymmet. Jag tror jag har fått i mig mjölk idag (med all säkerhet för jag åt frusen yoghurt, dum dum!) så jag har mått lite illa. Men jag körde på så hårt jag orkade med Pass 1 idag. Jag lovade ju att gå igenom de olika passen jag kommer köra och de kommer här.

Pass 1. Ben , Rumpa
  • Knäböj med stång
  • Utfall från bänk
  • Raka marklyft med hantlar
  • Bencurl med boll
Pass 2. Bröst, Axlar, Triceps
  • Armhävningar
  • Hantelpress på boll/bänk
  • Flies på maskin
  • Axelpress med hantlar
  • Sidolyft med kabel
  • Reverse flies
  • Overhead triceps
Pass 3. Rygg, Biceps
  • Roddmaskin
  • Rygglyft
  • Hantelrodd
  • Latsdrag + chins
  • Bicepscurl med hantel
  • Hammercurl med hantel
Pass 4. Marklyft, Mage
  • Marklyft med stång
  • Mage sida (med boll 6kg)
  • Crunches
  • Knäindrag på boll
  • Plankan
  • Knäuppdrag på ställning
  • Crunches med vikt (sida)

Det här är de fyra olika pass jag kommer köra på gymmet varje vecka. Det ska väl hjälpa mig att bygga lite muskler och få dem lite mer definierade. Tillsammans med powerwalksen kommer det här att göra susen. Jag måste dock säga att det känna lite uttittat att stå där mitt bland alla vältränade grova gossar och bli utstirrad som en apa på zoo när jag tränar. Men vänta ni bara, om ett par veckor när jag är lika biffig som dem (läs, lite mer vältränad) så får dem se vem som bestämmer på gymmet! Hoouuua!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback