Skull Candy.

Jag bara älskar mina snygga, ROSA hörlurar till telefonen (som ni såg igår i min outfit-bild). De används flitigt varje dag och jag tror att det snart börjar bli dags att gå vidare för att köpa ett par nya (självklart också rosa!!). Har haft de här i 2 år snart och de funkar bra, men jag vill ha några som är ännu mer rosa eller babyrosa. Eller kanske lila? Jag väntar tills jag kommer hem till Sverige i december, eller tills de här går sönder, whatever comes first.



Jag älskar trassel, det blir så fint på bild. Desto jobbigare när man sitter på bussen och har 15 minuter till jobbet för att lyssna på musik, och så tar det halva tiden att trassla upp snodden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback