Today I'm wearing.

Imorse hade jag tid hos kiropraktorn igen och fick bara en liten nål i mig den här gången. Tydligen så var jag alldeles för öm i vävnaden och svullen så det gick inte att sticka tillräckligt långt in. Jag fick massage istället, men inte sån där skön massage som man vill ha, utan hemsk och smärtsam massage där han tryckte på min ömmande punkt. Det gjorde så ont så jag trodde att jag skulle dö. Men nu känns det lite bättre och jag sitter här i soffan med mitt kära stödbälte. Det kommer vara min bästa vän nu framöver.

Idag var jag supertrött när jag vaknade och orkade inte anstränga mig med min look. Samma som förra gången. Hm, jag kanske inte är någon glamourtjej/fashionikon? Vad tyker ni? Men jag tar komfort på allra största allvar och har nog inte haft något annat än gympaskor på flera månader. Så idag piffade jag till det med ballerina!

Mjukisar från Adidas, Halsduk från CottonOn, Ballerina och Tröja från Frankrike


Jag har återträff med min kiropraktor på lördag morgon och då kommer förhoppningsvis min rygg att må bättre. Jag hoppas själv på att jag slipper gå tillbaka dit så många gånger eftersom det blir ett par hundra varje gång. Jag måste spara pengar då jag och Daniel ska ut och resa nu om lite mindre än 2 månader. Pengar är nog vårt största problem när det gäller resan, man måste ju ha råd att åka hem också?

Jag börjar jobba om en timme ungefär och det blir en hyfsat kort dag idag. Vi har ju fått timmarna klippta eftersom det är mindre efterfrågan på juice under vintertid. Men jag är nöjd ändå. Det är skönt att få lite extra sena morgnar när man jobbar 7 dagar i veckan. Förhoppningsvis kommer nästa vecka att bli bättre medan veckan efter det kommer bli helvetiskt, då slutar nämligen en av mina kollegor och vi ska bygga om. Så då blir det förmodligen 7 dagar den veckan också. Pengar pengar pengar, det är i alla fall positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback