Träning.

Idag är jag extra stolt över mig själv. Jag har nämligen varit på gymmet för första gången sedan min rygg blev paj. Det kändes superskönt och var inga större problem. Jag kommer därför att börja åka på gymmet oftare nu framöver, den tid jag har kvar i perth innan vi drar vidare och inte har tillgång till gym. Kör inte stenhårt, som jag egentligen hade velat, utan kommer köra på lugnt för att inte skada ryggen ytterligare. Men det viktigaste är att jag tränar någonting alls så det känns bra. Får försöka köra så hårt jag kan på de muskler som inte inkluderar nedre delen av ryggen. Typ biceps och triceps kan jag köra hur hårt som helst på så gissa om jag satsar på väldefinierade arman!

Under dagens gympass körde jag crosstrainer i 20 minuter för att värma upp och känna hur det kändes. Sedan gick jag på skivstången och körde lite benböj för att sedan övergå till lite bicepsträning med hantlar. Jag vet att jag körde lite "all over the place" idag, men det var mest för att testa på hur det gick med ryggen. Imorgon hoppas jag på lite mer struktur och planen är övre övre rygg + biceps, och såklart lite uppvärmning på crossis. Jag märkte idag hur snabbt det går med konditionsdipp. Fy satan vad jobbigt det var med 20 minuter, jag höll ju på att dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0