Träningsresultat.

Jag berättade för er i ett tidigare inlägg att jag har tränat nu varje dag sedan måndag förra veckan. Förutom lördag då jag tog en liten vilodag. Jag kör liknande pass varje dag, oftast på morgonen innan jag äter. Dessutom har jag börjat med periodisk fasta igen eftersom jag mår mycket bättre av att ha mer fasta tider.

Jag har nu tränat i 7 dagar och idag har jag ökat på passet med dubbla övningar. Det är viktigt att utmana kroppen och inte bara vänja sig vid samma övningar och samma mängd för då är risken att resultatet avtar.

Varje dag startar med en rask promenad, mellan 30min och en timme, ibland mer. Det beror lite på hur jag mår och känner att jag orkar. Sedan har jag ett par rygg och axelövningar som jag kör + att jag tränar ben genom utfall och benböj. Jag tänkte att ni kanske ville se resultatet efter en vecka (tyvärr har ni inget att jämföra med). Jag ska börja lägga upp dagsformen varje måndag så att skillnaden efter en veckas träning syns tydligt, vi börjar med idag.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0