Vilken Underbar Känsla.

Jag måste bara säga att jag är så himla nöjd med mig själv just nu. Jag har tagit tag i allt som måste göras, tagit tag i träningen och verkligen blivit så supertaggad på att komma i perfektions-form nu. Jag har lite mindre än 2 månader på mig tills jag åker hem till vinter och kyla. Tills dess ska jag vara i den toppform som går att få på bara 2 månader, och därefter jobba stenhårt med motivationen för att inte ge upp bara för att det är kallt ute.

Jag kommer, och måste, fortsätta. Om inte annat för att må bra och känna mig duktig och orka med allting som faktiskt krävs i vardagen. Det första jag ska köpa när jag kommer hem är vinterdubbar till mina träningsskor. På så sätt har jag absolut ingen ursäkt i världen att inte dra ut och springa, oavsett väder!

Jag kom precis hem från en extra lång runda som jag och Daniel bestämde oss för igår. Jag var så sugen på att gå extra länge och verkligen köra slut på mig själv i alla backar och stup. Nu sitter jag här nyduschad framför datorn och har aldrig känt mig så levande och lyckad. En sån underbar känsla!
 
Bild från promenaden i söndags, när vi gick i Noosa National Park.
Det kommer kännas lite tråkigt att lämna sådana här utsikter för snö och slask, som ni säkert förstår. Men, man kan ju alltid komma tillbaka till paradiset

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0